De voorbereidingen zijn begonnen voor een trip naar Maleisië

28 januari 2019 - Assen, Nederland

kuala-lumpur-internation-airport

Er staat weer een reis op het programma. deze keer is het Maleisië. Het vertrek staat gepland op 31 januari en de terugreis is op 10 februari, lokale tijd 19.30 uur. Ik zal hier zo nu en dan mijn ervaringen omzetten in een verhaaltje met natuurlijk foto's. Eerst een paar dagen in de hoofdstad Kuala Lumpur en dan door naar Johor Bahru. Dit is aan de grens met Singapore. Misschien hier  nog een dagje naar toe. Nou dat lees je dan wel.  Ik vlieg met Emerates. Er is een stap over op Dubai Airport. Wordt vervolgd.

1. Tineke:
    28 januari 2019
    Mooi man. We gaan je volgen
  2. Leo Groendijk:
    Hallo Jan.
    Wens je alle goeds toe.
    En wellicht groeten aan Mercedes.
    Mvg
    Leo
  3. Anja:
    28 januari 2019
    Wat geweldig, veel plezier op dit avontuur en leuk om je hier te volgen Jan!!
  4. Froukje:
    28 januari 2019
    Hey Jan heel veel plezier geniet ervan !
    Groeten van ons
  5. Annie:
    Hoi Jan
    Een goede reis en veel plezier
    Groetjes Annie
  6. Hero en Alie:
    28 januari 2019
    Jan wij gaan je volgen! Een hele fijne reis en lekker genieten!
    Groetjes Hero en Alie
  7. Jan en Anneke:
    28 januari 2019
    Leuk Jan, dat we je reis zo mee kunnen beleven.
    Plezierige reis, geniet er van en kom veilig weer terug.
    Groet, Jan en Anneke
  8. Ciska den Elzen:
    29 januari 2019
    wat super Jan. Leuk om zo je belevenissen weer mee te maken. Goeie reis en heel veel plezier
  9. Liesbeth:
    29 januari 2019
    Hoi Jan,
    Alweer een avontuur! Wat een heerlijke bestemming. Heel veel plezier en geniet van alle nieuwe ervaringen. Ik kijk uit naar je reisverslagen. Groetjes Liesbeth
  10. Roelie:
    1 februari 2019
    Veel plezier Jan en een goede reis,groetjes van ons
  11. 2 februari 2019
    Hoi Jan, geniet
  12. Jelle Kooistra:
    2 februari 2019
    Goeje Jan, Het is bliksem koud hier en als ik dan denk aan jouw verblijfplaats dan vind ik dat je een goede keuze hebt gemaakt. Ik ben nog als eens met mijn gedachten in Noord-Friesland als ik de biografie lees van Nienke van Hichtum met beschrijving over Noordwest Friesland. Jou niet onbekend. Om Drenthe niet te vergeten gaat hierbij het filmpje over het Balloërveld. De twijfel is weggenomen dus kan het de wereld in. Tot de volgende keer.
  13. Geja Wus:
    3 februari 2019
    Veel plezier!
  14. Jelle Kooistra:
    5 februari 2019
    De atlas er maar eens bij gepakt want dat is wel het positieve effect van jouw reislust: het stimuleert om eens uit te zoeken waar die Jan helemaal uithangt. Dus de sterk verouderde grote Bosatlas op tafel. Dank zij jou haal ik mijn topografische kennis op en zie ik dat Singapore en Sumatra en Borneo dicht bij elkaar liggen en blader ik verder. Groeten vanuit een vies, donker, regenachtig Drenthe. Behouden vaart. Hartelijke groeten van Hetty en Jelle