Dinsdag 5 februari Last Day In the City

8 februari 2019 - Johor, Maleisië

Petronas building

Vandaag stond in het teken van het bezoek aan de Twin Towers (Petronas Building). Ik wist het niet maar zijn hebben ook een formule 1 raceteam. Het begon met een bezoek aan het Aquarium (KLCC Park) Daar heb een lange onderwatertunnel waar de vissen boven je langs zwemmen. En niet zomaar eentje hoor, haaien, pijlstaart roggen tonijnen en zo kan ik wel doorgaan als ik soorten herkende. Niet dus. Maar wel een unieke manier om het onderzeeleven van zo dichtbij te kunnen zien.
Entree € 13,00. Deze prijs voor zo’n event kom je bij ons niet meer tegen.

Drukte.
Het was Chinees Nieuwjaar en dat heb ik daar gemerkt. Druk, druk, druk. Maar goed, je komt van ver dus moet je hier even doorheen. Buiten gekomen even bijkomen in de schaduw want het was alweer zon rond de 37 graden. Tussendoor even een beetje eten en dan op naar de Twin Towers. Aangekomen daar zo tegen 4 uur in de middag en klaar om naar boven te gaan. Het 1e deel is naar de brug tussen de beide toren ergens op 185 meter hoog. Het 2e deel gaat naar de hoogste verdieping opgesteld voor public, da’s ongeveer op een hoogte van 385 meter. Het was mooi weer en dus kon je heel ver zien. Een bijzonder gebeurtenis.

X�

1. Jelle Kooistra:
    8 februari 2019
    Even een snelle reactie om te zeggen dat ik jou een rijk man vind met zoveel internationale contacten. Jouw levenservaring groeit met de dag. Alle bewondering zoals jij de tegenslagen overwint.
    Ik worstel met de e-reader en het contact met Adobe. Ook een leerzame ervaring als het uiteindelijk na dagen gevloek en geworstel ietsje verder komt. Straks weer genieten voor de buis met onze schaatsenrijders. Ja, Jan als je "later" met pensioen bent heb je daar ook recht op. Goede reis verder en kijk goed uit want ze racen daar als gekken is mij wel eens verteld.
  2. Leo Groendijk:
    9 februari 2019
    Hoi Jan. Groeten aan mn "schoondochter" daar. Alvast goeie reis terug.
  3. Stien:
    9 februari 2019
    Mooi Jan dat je hebt genoten voor morgen goeie terugreis xx
  4. Freerkje:
    10 februari 2019
    Goede reis terug jan.
  5. Freerkje:
    10 februari 2019
    Heb net al je verslagen gelezen en een goed beeld gekregen van je avontuur. Wat een belevenissen, cultuur en leuke mensen heb je ontmoet. Iets om nooit te vergeten. Goede reis terug naar dien Willy en kids.