Adjustment.

7 februari 2019 - Johor, Maleisië

De zaterdag was gepland om lekker bij te komen en dan een 1e verkenning van de omgeving. Dat ging goed totdat ik ’s avonds verstrikt raakte in het trein en metro systeem van de stad. Na een verkeerde aanwijzing zat ik ergens op de verkeerde route en om daar uit te komen was ik meer dan 2 ur onderweg. Gestrest uiteindelijk op het bekende treinstation aangekomen (Kuala Lumpur station) ontdekte ik dat mijn creditcard en bankpas niet meer in mijn tasje zaten. Het was 11.30 uur. Daar sta je dan laat op de avond zonder ‘geld’ met nog ongeveer € 75,00 aan contant geld. Dus nadat de dag redelijk naar verwachting was verlopen had ik dit. Wat ga ik doen om dit op te lossen.

Dat wordt het volgende deel. Het is hier nu 17.25 uur. Tijd voor een cooling down in het zwemband en dan naar Mercedes. Zij is mijn gastvrouw in Johor Bahru en heeft gewerkt vandaag. We gaan even ergens eten. De foto's komen er morgen ook bij.

1. Weijer:
    Werkt de NS app daar niet? 😆
  2. Tineke:
    Mooi
  3. Tineke:
    7 februari 2019
    Moeten we geld brengen???? Gr aan je gastvrouw
  4. Annie:
    7 februari 2019
    Nou al weer Van alles beleefd , geluk dat Mercedes nu je gastvrouw is gaat de rest vast goed komen
    Doe ze de groeten veel plezier
  5. Jan en Anneke:
    7 februari 2019
    waren je creditcard en bankpas gestolen? Of had je ze ergens laten liggen. Je vertelt het wel laconiek. Ben hier al een collecte aan het organiseren.
  6. Jan en Adri:
    7 februari 2019
    Wat een gedoe allemaal weer!
    Geniet nog van de komende dagen.
  7. 7 februari 2019
    Wat een gedoe Jan. Hoop dat Mercedes hulp bied. Sterkte